دلم تنگه برا آسمونی بودن برای عشق بازی آسمون
وبازی آسمون بازمین
چه آسمون وابرهایش زیبایند وقتی همه دست به دست هم میدن وخورشید را پنهان میکنن و آغوش درآغوش هم میگریند....وایییی چه زیباییییییییییی
به ابرها بگویید ببارند امااا.....
نه بگویید نبارند این موجودات خاکی سنگدل اند به گریه هایت میخند
چترهایشان رابالاسرشان میگیریند و بی احساس به احساست راه خود را میپایند
وقتی اینان نوازشت نمیکنند توچرا مینوازی؟؟؟؟؟؟؟؟
اما من دلتنگ بارونتم آسمان![]()
چقدصاف میمانی؟؟؟؟؟ابری شو
خدایا..........
حال که آسمانت نمیبارد توببار
بار خدایا.......
توباران رحمتت را ازما نگیر هرچند این ماییم که کاسه هایمان را برعکس گرفته ایم وتومدام میباری
فقط ببار باران
ماه بارش رحمت الهی داره دوان دوان خودشو به ما میرسونه
بر همتون مبارک
مسافر آسمون...ما را در سایت مسافر آسمون دنبال میکنید
برچسب: دلتنگ باران,دلتنگ باران افتخاری,دلتنگ بارانم,دلتنگ باران علیرضا افتخاری,دلتنگ باران ارغوانی,دلتنگ باران شعر,دلتنگی باران,دلتنگي باران,چتر من دلتنگ باران است,دلتنگی بارانا برای مادرش, نویسنده: بازدید: 87