مسافر آسمون

خرید بک لینک
جمال حق ز سر تا پاست عباسبه یکتایی قسم یکتاست عباسشب عشاق را تا صبح محشرچراغ روشن دلهاست عباساگرچه زاده ی ام البنین استولی که مادرش زهراست عباسعلم در دستو مشک اب بر دوشکه هم سرداروهم سقاست عباسبنازم غیرت وعشق و وفاراکه عطشان برلب دریاست عباسهنوزاز تشنه کامان شرمگین استاز آن در علقمه تنهاست عباسنه در دنیابودباب الحوائجشفیع خلق درعقباست عباسسراسر صحنه های کربلا رابه هرسو بنگری پیداست عباسشفیعان چون به محشر روی آرندبریده دست او همراه دارند مسافر آسمون...ادامه مطلب

ما را در سایت مسافر آسمون دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 23 تاريخ: شنبه 10 مهر 1395 ساعت: 9:15

سلام دوستای خوبم.

احوالتون چطوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ببخشیداگه به نظراتتون جواب نمیدم آخه دیگه نمیام یعنی خیلی کم میام ۱ یا۲ماهی ۱ بار میام چک میکنم وبلاگمو.

۵ماه دیگه ۲باره مرتبامیام

دوستون دارم بای بای

مسافر آسمون...

ما را در سایت مسافر آسمون دنبال می‌کنید

برچسب: خداحافظی موقت,خداحافظی موقت رحمتی از استقلال,خداحافظی موقت رحمتی,متن خداحافظی موقت,پیامک خداحافظی موقت,پست خداحافظی موقت,اس خداحافظی موقت, نویسنده: بازدید: 22 تاريخ: شنبه 10 مهر 1395 ساعت: 9:15

سلام امرز 6 تیر1392روز تولدمتولدم.........تولدم مبارکیادش بخیر پارسال چه تولدی اینجا داشتم هی............شایدکسی این مطلبو نخونه برعکسه پارسال که 1وبلاگ ازطرف بچه ها هدیه گرفتم باچه زیبایی وقتی بازش کردم 1عالمه پیام تبریک و1جشن بزرگ دوستانه ............اماالآن هیچکدوم ازبچه ها نیستن...دلم گرفت.....راستی فردا کنکوردارم برام دعاکنید مسافر آسمون...ادامه مطلب

ما را در سایت مسافر آسمون دنبال می‌کنید

برچسب: تولدم مبارک,تولدم مبارک نیست,تولدم مبارک به انگلیسی,تولدم مبارک غمگین,تولدم مبارک شعر,تولدم مبارک متن,تولدم مبارک اس ام اس,تولدت مبارک,تولدت مبارک عشقم,تولدت مبارک اندی, نویسنده: بازدید: 19 تاريخ: شنبه 10 مهر 1395 ساعت: 9:15

آسمان ببار...........بباردلم تنگه برا آسمونی بودن برای عشق بازی آسمونوبازی آسمون بازمین چه آسمون وابرهایش زیبایند وقتی همه دست به دست هم میدن وخورشید را پنهان میکنن و آغوش درآغوش هم میگریند....وایییی چه زیباییییییییییی به ابرها بگویید ببارند امااا.....نه بگویید نبارند این موجودات خاکی سنگدل اند به گریه هایت میخندچترهایشان رابالاسرشان میگیریند و بی احساس به احساست راه خود را میپایندوقتی اینان نوازشت نمیکنند توچرا مینوازی؟؟؟؟؟؟؟؟اما من دلتنگ بارونتم آسمانچقدصاف میمانی؟؟؟؟؟ابری شوخدایا..........حال که آسمانت نمیبارد توببار بار خدایا.......توباران رحمت مسافر آسمون...ادامه مطلب

ما را در سایت مسافر آسمون دنبال می‌کنید

برچسب: دلتنگ باران,دلتنگ باران افتخاری,دلتنگ بارانم,دلتنگ باران علیرضا افتخاری,دلتنگ باران ارغوانی,دلتنگ باران شعر,دلتنگی باران,دلتنگي باران,چتر من دلتنگ باران است,دلتنگی بارانا برای مادرش, نویسنده: بازدید: 87 تاريخ: شنبه 10 مهر 1395 ساعت: 9:15

نـَهایتـِ رنج ایـنهـ کهـ بـ ـهـ عِـشقِتـ بگیـ:توهـَـمــ مـَ ـنو دوسـ داریــــ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نَهایتــِ دَرد اینهـ کهـ به عِشقتـ بگیــ:حاضریــ مَـ ـنو با دنیـ ـا عَوَضـ کُنیـــ؟؟؟؟؟؟؟نَهایتــِ بدبختیــ ایـ ـنهــ کهـ بِشـ بگیــ...توهَـمــ مـَ ـنومیخایـــ؟؟؟؟؟مَن هـَمیشهـ میگَمــ بـَ ـدترینــ دَرد بیــ اِعتِآنیـ ـهــــوآخـَ ـرِ بـیــ اعتـِ ـنآییــ ایــنه کهــ گِریــهـ کُنیــ و اشکآتونبینهــ وبیـ توجُـ ـهــ ازکِنآرتــ رَد بِشهــ.آخـ ـه آدَمــ بـهــ یکیــ دلــ بِبَنـد کهــ وقتیــ روبـِـ ـروتــوایسـآده یواشَکیـــ بیآد دَرِ گـ ـوشِتــ بِ مسافر آسمون...ادامه مطلب

ما را در سایت مسافر آسمون دنبال می‌کنید

برچسب: عاشق باش اما, نویسنده: بازدید: 22 تاريخ: شنبه 10 مهر 1395 ساعت: 9:15

صفحه بندی