احوالتون چطوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ببخشیداگه به نظراتتون جواب نمیدم آخه دیگه نمیام یعنی خیلی کم میام ۱ یا۲ماهی ۱ بار میام چک میکنم وبلاگمو.
۵ماه دیگه ۲باره مرتبامیام
دوستون دارم بای بای![]()
ما را در سایت مسافر آسمون دنبال میکنید
برچسب: خداحافظی موقت,خداحافظی موقت رحمتی از استقلال,خداحافظی موقت رحمتی,متن خداحافظی موقت,پیامک خداحافظی موقت,پست خداحافظی موقت,اس خداحافظی موقت, نویسنده: بازدید: 22