مسافر آسمون

متن مرتبط با «name» در سایت مسافر آسمون نوشته شده است

...

  • نیلوبلاگ

    سلام ،ا نشاالله همهـ خوبـ باشینـمن براے اولین بار دارمـ از خونوادمـ دور میشمـ از یهـ طرفـ خوشحالمـ از یه طرفـ غمگینآخه دورے از خانوادهـ برامـ خیلے سختهـ،دورے از عشقمـ....و.....دورے از اینجااااااااااااااااااااا.......................شماااااا...و خوشحالیمـ اینهـ کهـ دانشجو شدمـ......لبِ دریا بهـ یادتون خواهم بود+تو این مدتـ که نیستمـ حتما بهمـ سر بزنید،بے معرفت نیستمـ و هیچوقتـ دوستای اینجامو فراموشـ نمیکنم،مطمئن باشین هروقتـ تونستمـ بیامـ بهتون سر میزنمـ.از آدماے بے معرفت خوشمـ نمیاد...+دلمـ برا...

    ادامه مطلب