
آسمان ببار...........بباردلم تنگه برا آسمونی بودن برای عشق بازی آسمونوبازی آسمون بازمین چه آسمون وابرهایش زیبایندxa0وقتی همه دست به دست هم میدن وخورشید را پنهان میکنن و آغوش درآغوش هم میگریند....وایییی چه زیبایییییییییییxa0 به ابرها بگویید ببارندxa0 امااا.....نهxa0 بگویید نبارند این موجودات خاکی سنگدل اند به گریه هایت میخندچترهایشان رابالاسرشان میگیریند و بی احساس به احساست راه خود را میپایندوقتی اینان نوازشت نمیکنند توچرا مینوازی؟؟؟؟؟؟؟؟اما من دلتنگ بارونتم آسمانچقدصاف میمانی؟؟؟؟؟ابری شوخدایا.....
ادامه مطلب