
آسمان ببار...........بباردلم تنگه برا آسمونی بودن برای عشق بازی آسمونوبازی آسمون بازمین چه آسمون وابرهایش زیبایندxa0وقتی همه دست به دست هم میدن وخورشید را پنهان میکنن و آغوش درآغوش هم میگریند....وایییی چه زیبایییییییییییxa0 به ابرها بگویید ببارندxa0 امااا.....نهxa0 بگویید نبارند این موجودات خاکی سنگدل اند به گریه هایت میخندچترهایشان رابالاسرشان میگیریند و بی احساس به احساست راه خود را میپایندوقتی اینان نوازشت نمیکنند توچرا مینوازی؟؟؟؟؟؟؟؟اما من دلتنگ بارونتم آسمانچقدصاف میمانی؟؟؟؟؟ابری شوخدایا.....
ادامه مطلب
ღ دِلتَنگیـღ عینِـ آتِشـ زیـرِ خـ ـاکِستُـر اسـ ـتـღ گاهیـ فِکـ ـر مـ ـیکُنے تَمـ ـامـ شُدهـღ امـ ـا یِِکـ دَفعهـღ هَمهـ اتـ را آتَشـ مـ ـیزَنَدxa0دِلَـمـ بَرا باباییمـ خِیـــــــــلے تـَنگـ شُدهـیهـ ساعَتِـ دیگهـ داریمـ میریـمـ فرودگـ ـاهـ باباییمـو بیاریمـ هوراااااااااااااااا........شش ماههـ بابایـمو ندیدمـ xa0اینبار بـ ـا عَمومـ باهَمـ بَـرمیگردَنـxa0چُوטּعمومـ بزرگترهـ قرارهـ امشَبـ شامـ اونجـ ـآ باشیـمـ همهـ فامیـلـ xa0مهمونے باهمهـ فامیلـ خیلیـ خوبهـ+با مطلبـِ بـ ـالآ کامِلا مُـ ـوافِقَمـ...
ادامه مطلب