
سلام امرز 6 تیر1392روز تولدمتولدم.........تولدم مبارکیادش بخیر پارسال چه تولدی اینجا داشتم هی............شایدکسی این مطلبو نخونه برعکسه پارسال که 1وبلاگ ازطرف بچه ها هدیه گرفتمxa0 باچه زیبایی وقتی بازش کردم 1عالمه پیام تبریک و1جشن بزرگ دوستانه ............اماالآن هیچکدوم ازبچه ها نیستن...دلم گرفت.....راستی فردا کنکوردارم برام دعاکنید ...
ادامه مطلب